Polityka zwrotów
Polityka zwrotów
UWAGA: NIE OFERUJEMY BEZPŁATNYCH ZWROTÓW, OBOWIĄZUJĄ OPŁATY.
Zwroty
Czy mogę zwrócić zamówienie? Tak, jest to możliwe. Jeśli nie jesteś zadowolony z zamówionego towaru, możesz go zwrócić w ciągu 30 dni od daty jego otrzymania.
W takim przypadku zamówienie musi spełniać następujące warunki:
1. Zamówienie zawiera wszystkie istotne części i komponenty, a
opakowanie jest w dokładnie takim samym stanie, w jakim zostało dostarczone.
2. Produkt był wyraźnie używany w normalny sposób, uszkodzenia spowodowane nieostrożnym obchodzeniem się są wykluczone.
3. Produkty, w przypadku których ważna jest higiena, zostały starannie wyczyszczone przed rozpoczęciem procesu zwrotu.
4. Produkt okazał się wadliwy już w momencie odbioru.
5. Mamy prawo obciążyć klienta kosztami wysyłki.
6. Zwrot towaru zostanie zrealizowany w ciągu 7 dni roboczych i, jeśli warunki zostaną spełnione, jego odbiór zostanie potwierdzony w tym terminie.
*Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwracanego towaru, jeśli podejrzewamy, że był on
używany lub uszkodzony z przyczyn niezależnych od nas.
Jak mogę zwrócić zamówienie?
Jeśli Twoje zamówienie spełnia powyższe warunki, wykonaj poniższe kroki, aby rozpocząć
procedurę zwrotu.
-Wyślij wiadomość e-mail na adres: info@sorelli-moda.pl
Upewnij się, że wiadomość e-mail zawiera następujące informacje:
Numer zamówienia
Powód zwrotu
Zdjęcie produktu (w przypadku uszkodzenia) Imię i nazwisko klienta
Adres klienta
Skontaktujemy się z Tobą i podamy Ci adres zwrotny.
Nigdy nie odsyłaj towaru do nadawcy. Poprawny adres prześlemy Ci po Twoim
prośbie. Koszty zwrotu towaru ponosi
klient.
STORNOBAU
Konsument ma prawo odstąpić od umowy zgodnie z poniższymi postanowieniami, jeżeli
jest osobą fizyczną dokonującą czynności prawnej w celu niezwiązanym
z jej działalnością gospodarczą lub zawodową:
A. WARUNKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Prawo odstąpienia od umowy
Termin odstąpienia od umowy wynosi 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik wskazana przez Państwa weszła w posiadanie lub w którym została odebrana ostatnia rzecz.
Ponieważ pracujemy w pełni zautomatyzowanym systemie, zamówienia są
realizowane natychmiast po ich złożeniu. Z tego powodu nie możemy
zatrzymać procesu wysyłki towaru do czasu jego dostarczenia, dlatego zwrot pieniędzy po otrzymaniu towaru nie jest możliwy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas, Kafka Praha,
w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pocztą elektroniczną) o swojej decyzji
o odstąpieniu od niniejszej umowy. Odstąpienie od umowy jest skuteczne z chwilą otrzymania towaru. Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący.
Rejestr przesyłek w tranzycie
Ponieważ nasze towary są wysyłane z Azji, czas transportu może się wydłużyć,
na co nie mamy wpływu. Jeśli towary są już w drodze,
odstąpienie od umowy nie jest możliwe. Prosimy o oczekiwanie na otrzymanie towaru,
a następnie jego zwrot. Oczywiście mogą Państwo poinformować nas o odstąpieniu od umowy z wyprzedzeniem.
Aby zapewnić jak najszybszy zwrot towaru, prosimy o przesłanie nam potwierdzenia nadania.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, z wyjątkiem kosztów dostarczenia towaru (z wyjątkiem
dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż
najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa odstąpieniu od niniejszej umowy i otrzymaniu towaru. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzili się Państwo na inne rozwiązanie; w żadnym wypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku ze zwrotem. ** WSZYSTKIE ZWRACANE TOWARY ZOSTANĄ WYSŁANE DO NASZEGO CENTRALNEGO MAGAZYNIA W AZJI NA KOSZT KLIENTA.